Известие

Collapse
No announcement yet.

газов инжекцион на 3.2jts

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
    филтър за газ -15лв
    преглед газова - между 12 и 15лв
    диагностика ГИ /само ако е нужна/ - 15лв
    не е толко страшно. освен това ГИ работи в режим closed loop . т.е ако е вързана и настроена както трябва, няма такова нещо като мърдане на настройките, ГИ си компенсира.
    свещите имат по-дълъг живот дори, по тях не се натрупва нагар.на кабелите също не им се скъсява живота, просто разбираш кога са за смяна, щото на бензин може и да не усетиш ама разхода ти се качва.
    катализатора се запазва тъй като вредните емисии от газта са по-малко.
    бензиновите двигатели с директно впръскване работят едновременно и на 2-те горива - 20% бензин и 80% газ. палиш и тръгваш, ГИ управлява всичко.
    да не говорим че колата може да е по-бърза на газ в зависимост от настройката.

    между другото вече сериозно навлизат и АГУ при дизелите. там също двигателя впръсква и някакво количество нафта. плюсовете
    - няма сажди и кадилници
    - двигателя работи по добре и вредните емисии спадат значително
    - качва се мощността
    - излиза по-евтино
    Олелеее...кое работи по-добре ??? Или работи добре една кола или не ! Искаш да кажеш е идеално работещ двигател работи още по добре с Г.И.?
    Катализатора не се запазва, а напротив почва да гние в пъти по-бързо заедно със останалата аст от генерацията! Отделят се едни киселини и пр. (мога да ти обясня ама няма)
    3.2 на газ ЗА МЕН е мега изцепка и Комплексарщина!

    Comment


    • #62
      Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
      в българия сигурно 60-70% от бензиновите коли са на газ. е 10% от тях да имат проблем заради поддръжка, мисля е приемливо. а колко ТС-и съм виждал с обикновено АГУ и хората си карат и грижи нямат.
      ти ми говориш за газта като за табу. не желая да те убеждавам, и аз мислих като теб, но си купих кола с АГУ. паля, цъкам копчето и си свиркам, грижи нямам.
      освен това, кола втора употреба с агу е по-продаваема- факт!
      Чакай сега, ти не се опитваш да ме убедиш че газта е икономически изгодна и е добър компромис, а се опита да ми обесниш че едва ли не е два пъти по добра от бензина и не износва нищо в мотора - което на 100% си в грешка и мога да го докажа
      0888 232 484 - Бобо Extreme Service
      sigpic
      Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
      Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

      Comment


      • #63
        Не искам да се заяждам, ама точно от кое мое изказване стана ясно, че говоря за газа като за табу..?
        И моето мнение относно това за по-лесното продаване на кола с газова на старо е малко по-различно... То зависи от таргет групата (а тя е от "тарикати", за които цената е единствения фактор който има значение при покупка). Ако успееш алфа с мотор 3.2 на газ да я продадеш по-лесно отколкото алфа с мотор 3.2 дето никога не е помирисвала нещо под 100 октана, ела да ти кажа браво

        Comment


        • #64
          Първоначално публикувано от badmadafaka Покажи съобщение
          Не искам да се заяждам, ама точно от кое мое изказване стана ясно, че говоря за газа като за табу..?
          И моето мнение относно това за по-лесното продаване на кола с газова на старо е малко по-различно... То зависи от таргет групата (а тя е от "тарикати", за които цената е единствения фактор който има значение при покупка). Ако успееш алфа с мотор 3.2 на газ да я продадеш по-лесно отколкото алфа с мотор 3.2 дето никога не е помирисвала нещо под 100 октана, ела да ти кажа браво
          Е ква е разликата аз мисля че и двете са непродаваеми
          0888 232 484 - Бобо Extreme Service
          sigpic
          Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
          Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

          Comment


          • #65
            Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
            в българия сигурно 60-70% от бензиновите коли са на газ. е 10% от тях да имат проблем заради поддръжка, мисля е приемливо. а колко ТС-и съм виждал с обикновено АГУ и хората си карат и грижи нямат.
            ти ми говориш за газта като за табу. не желая да те убеждавам, и аз мислих като теб, но си купих кола с АГУ. паля, цъкам копчето и си свиркам, грижи нямам.
            освен това, кола втора употреба с агу е по-продаваема- факт!
            В грешка си относно автомобилите 2-ра ръка с ГАЗ
            По селата може да върви, но не познавам нито един човек, който при избор би си купил с вече сложена газ. Всеки който иска да кара на газ предпоита той да я монтира

            Comment


            • #66
              Първоначално публикувано от _power_ Покажи съобщение
              3.2 на газ ЗА МЕН е мега изцепка и Комплексарщина!
              Не е нито едното, нито другото, само че за този точно мотор не става. И по-спокойно с определенията, темата не е за да се надвикваме
              Виждал съм доста хора с по 4,5-6000кубика коли на газ и да ви кажа нямат никакви проблеми с комплексите си, по-скоро обратното, ако имаха щяха да си карат на бензин, да не би някой нещо да каже.
              Last edited by code; d.m.y г., 12:12.
              sigpic
              156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
              "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

              Comment


              • #67
                Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                Е ква е разликата аз мисля че и двете са непродаваеми
                Разликата е, че това дето е било на газ аз още по-нЕма да си го купя отколкото това дето е било на 100 октанов бенц...

                Comment


                • #68
                  Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
                  Виждал съм доста хора с по 4,5-6000кубика коли на газ и да ви кажа нямат никакви проблеми с комплексите си, по-скоро обратното, ако имаха щяха да си карат на бензин, да не би някой нещо да каже.
                  Точно така и аз имам даже такива приятели и ги разбирам но тяхното обеснение е чисто икономическо и математически лесно обеснимо - но на всички под шапките им е пределно ясно какви са последствията от газта и какви са недостатъците докато карат Докато тук някой се опитва да ни каже че сме много заблудени и газта е ядреното гориво на 22 век

                  ---------- Post added at 09:14 ---------- Previous post was at 09:13 ----------

                  Първоначално публикувано от badmadafaka Покажи съобщение
                  Разликата е, че това дето е било на газ аз още по-нЕма да си го купя отколкото това дето е било на 100 октанов бенц...
                  Да ама ще дойде на чичо манчо синчето от чукурлиево и ще каже е тва е гъзария бързина и ефтинджос и готово
                  0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                  sigpic
                  Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                  Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                  Comment


                  • #69
                    Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                    Да ама ще дойде на чичо манчо синчето от чукурлиево и ще каже е тва е гъзария бързина и ефтинджос и готово
                    Няма, щото 25+/100 на газ вече не е тарикатлък или с други думи казано "Ам'чи то сьйе ьедно да си караш йдна двойкъ на бьйензин бьйе", сеш'се..?

                    Comment


                    • #70
                      Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                      Точно така и аз имам даже такива приятели и ги разбирам но тяхното обеснение е чисто икономическо и математически лесно обеснимо - но на всички под шапките им е пределно ясно какви са последствията от газта и какви са недостатъците докато карат Докато тук някой се опитва да ни каже че сме много заблудени и газта е ядреното гориво на 22 век
                      Съгласен съм, газова се слага защото се предполага, че спестяването е в пъти по-голямо от евентуалните поражения (които разбира се, че ги има) При някои коли е абсолютно неоправдана инвестиция като обсъждания JTS
                      А това че на газ върви колата повече е така, когато обаче не е в ред на бензин
                      sigpic
                      156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                      "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                      Comment


                      • #71
                        Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                        Дизеловия двигател е измислен да работи само с нафта както и бензиновия в последствие някой решава да ръга газ маз и оцет

                        Знам много добре че има такива коли ма при положение че колата е по-бърза на газ, харчи много по-малко пари, запазват се много повече важни елементи на инжекциона - според теб - защо вече всички не са газови, на всичкото отгоре петролни кризи и тън мън колкото искаш?

                        Айде дизела се доказа че може с новите технологии горе долу да съперничи на бензина, ма защо още във Ф1 карат на бензин макар че едно зареждане в бокса решава състезание. Защо на Льоман не карат дизелите с газови уредби ще постигат невероятна икономия и ниски вредни емисии вместо да бучат ДПФ-и и всекви пречистватели?
                        дизела е измислен да работи с всякакви олиа. по това време дори не са били измислили как да разделят петрола на фракции.
                        американците като най-големи бензинояди , защо в техните си серии карат само на метанол
                        етанола в бразилия е основно гориво за бениновите двигатели. хаймани- пилеят пиенето
                        проблема на пропан бутана е че се добива от петрол.

                        Първоначално публикувано от _power_ Покажи съобщение
                        Олелеее...кое работи по-добре ??? Или работи добре една кола или не ! Искаш да кажеш е идеално работещ двигател работи още по добре с Г.И.?
                        Катализатора не се запазва, а напротив почва да гние в пъти по-бързо заедно със останалата аст от генерацията! Отделят се едни киселини и пр. (мога да ти обясня ама няма)
                        3.2 на газ ЗА МЕН е мега изцепка и Комплексарщина!
                        генерацията, когато е от обикновена неалуминизирана тенекия гние от конденза. на катализатора няма какво да му стане. ей тука във форума имаше скоро едни снимки на двигателя на една 75 карана 200 000 САМО на газ. да ти ги намеря ли да видиш че вътре изглеждаше като току що излязъл от завода.

                        само не разбирам защо спорим. може ли на жтс да се сложи газ- може.
                        за мен е комплексарщина с такава заплата, да зареждам бензин и да се правя на гъзар, при положение че газта е лев и двадесет
                        точка

                        Comment


                        • #72
                          Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
                          Съгласен съм, газова се слага защото се предполага, че спестяването е в пъти по-голямо от евентуалните поражения (които разбира се, че ги има) При някои коли е абсолютно неоправдана инвестиция като обсъждания JTS
                          А това че на газ върви колата повече е така, когато обаче не е в ред на бензин
                          Че те на обикновен инжекцион няма кой да ги настройва като хората, ти ми говориш за директно впръскване - я спрете да четете в нета и отидете в представителството на някоя от тия марки в БГ и запитайте как и какво става да си умрете от смях

                          ---------- Post added at 09:24 ---------- Previous post was at 09:21 ----------

                          Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
                          дизела е измислен да работи с всякакви олиа. по това време дори не са били измислили как да разделят петрола на фракции.
                          американците като най-големи бензинояди , защо в техните си серии карат само на метанол
                          етанола в бразилия е основно гориво за бениновите двигатели. хаймани- пилеят пиенето
                          проблема на пропан бутана е че се добива от петрол.


                          генерацията, когато е от обикновена неалуминизирана тенекия гние от конденза. на катализатора няма какво да му стане. ей тука във форума имаше скоро едни снимки на двигателя на една 75 карана 200 000 САМО на газ. да ти ги намеря ли да видиш че вътре изглеждаше като току що излязъл от завода.

                          само не разбирам защо спорим. може ли на жтс да се сложи газ- може.
                          за мен е комплексарщина с такава заплата, да зареждам бензин и да се правя на гъзар, при положение че газта е лев и двадесет
                          Колев неспасяем си - отговаряш само на въпроси на които ти е удобно!

                          За писаниците ти за генерацията и мотора да знаеш че са пълни глупости, повече няма да споря с теб на тая тема, толкова си заблуден че незнам кога ще си свалиш розовите очила. Опитах да отвориме градивен спор обаче с теб не става.
                          0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                          sigpic
                          Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                          Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                          Comment


                          • #73
                            Американците карат на метанол щото там е прекалено либерално законодателството и повечето опасни неща са им напълно позволени.

                            Катализатора се прецаква от окислението, което е засилено при каране на газ в сравнение с бензин, както и от по-високата температура на изгорелите газове (тук Бобо моля да ме поправи ако бъркам).

                            Comment


                            • #74
                              Първоначално публикувано от badmadafaka Покажи съобщение
                              Американците карат на метанол щото там е прекалено либерално законодателството и повечето опасни неща са им напълно позволени.

                              Катализатора се прецаква от окислението, което е засилено при каране на газ в сравнение с бензин, както и от по-високата температура на изгорелите газове (тук Бобо моля да ме поправи ако бъркам).
                              американците карат на метанол щото от БЕНЗИНОВИЯ двигател така се вади повече мощност и законодателството им въобще не е либерално
                              за катализатора-аз си мислех че това му е работата и му трябва температура за да си я върши....
                              между другото и аз не бих сложил газова на тоя двигател, но на първо време нямаше въобще да си купя кола с него, НО и въпроса не е в това.

                              ПП
                              между другото Ф1 вече не е състезание а някакво шоу от рода на тия с кеча...
                              Last edited by kolev; d.m.y г., 12:36.
                              точка

                              Comment


                              • #75
                                Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
                                за катализатора-аз си мислех че това му е работата и му трябва температура за да си я върши....
                                м
                                Това че ти мислиш така явно е голяма грешка

                                Защо глупаците от мерцедес и другите марки тогава монтират специални охлаждащи помпи на катализаторите си Пак повтарям неспасяем си физика + химия = уикипедия - е да ама не е баш така
                                0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                                sigpic
                                Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                                Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                                Comment

                                Working...
                                X